PORTAL DE TRANSPARÈNCIA

Seguint la normativa, en aquesta secció trobareu tota la informació relativa a la gestió i activitat de la Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla dividida en els següents apartats.

Codi de bon govern

En aquest apartat trobareu el Codi de bon govern que ens serveix de guia a l'hora de prestar els nostres serveis a la societat.

Conveni col·lectiu

En aquest apartat trobareu el conveni col·lectiu que regula l'activitat professional de l'equip humà de la Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla.

Reconeixements

La Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla està integrada a la Xarxa Santa Tecla, que vetlla per les necessitats sanitàries i socials del territori. Durant la seva trajectòria, la Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla ha rebut diversos reconeixements entre els quals cal descatar la Creu de Sant Jordi i la Placa Josep Trueta, entre altres. En el següent enllaç trobareu un recull de tots els reconeixements que ha rebut la Xarxa Santa Tecla en els últims cinc anys com a resultat de la dedicació al servei de les persones dels seus professionals.